24 Temmuz 2009 Cuma

BEZGELİ OLMAK...


Evet uzun zamandır yazı yayınlamaya ara vermiştik.Benim için büyük önem arzeden bu yazıyı yayınlamadan edemedim.Bezgeli olmak belki zaman geldi bezgeli olmaktan utandınız zaman geldi gururlandınız.Ben diyorum ki bezgeli olduğumuzdan birinci duyguyu değil ikinci duyguyu yaşayalım.Çünkü ne olursa olsun bir insan hiçbir zaman doğduğu yeri küçümsememeli,hor görmemeli her zaman gurur duymalı.Belki bezgeli olduğunuz için sizi küçük düşürmek isteyenler ya da hor görmek isteyenler oldu.Hiçbir zaman bu kişiler yüzünden kendi
memleketimizi unutmamalı ve kendimizde bir suçluluk hissi uyandırmamalıyız."Bezgeli değilmisiniz? hep böylesiniz.Nerde olsanız bezgeli olduğunuzu belli ediyorsunuz" gibi sözleri ben çok duydum.Fakat bu sözleri duymazdan gelmek bizim için belki en hayırlısıdır.Hatta ben bezgeden adam çıkmaz gibi sözler bile duydum ama galiba bu sözü söyleyen bezge insanını tam olarak tanımamış galiba.Size bir örnek daha vereyim bundan tam 2 ya da 3 yıl önce Yayladağı aba güreşinde ismini vermek istemiyorum bezgemiz hakkında şöyle bir anons yaptı:Bezgeliler aş için kavga eder.Ben bu yalana burda son vermek istiyorum.Belki mevlüt telaşından küçük tartışmalar yaşanmış olabilir ama ben hiçbir zaman ben bezgeliyim ki aş (pilav) kavgasına rastlamadım.Bu anonsu yapan galiba bezgemizi küçük düşürmek istedi ama kendi farkında değil ki küçük düşenin kendi olduğu.Bezgeli olmak ayrıcalık olduğunun altını tekrar burda çizerek.BEZGELİYİZ MUTLUYUZ...BEZGELİYİZ GURUR DUYUYORUZ...BEZGELİYİZ HEPİMİZ BİRİZ.diyorum.(YEDİTEPE EKSPRES)

1 yorum: