7 Temmuz 2009 Salı

GELENEK BOZULMADI


Bildiğiniz gibi 3 ay önce bir tüm Türkiye de ve köyümüzde bir seçim yaşadık.Bu seçim de seçilen yeni belediye başkanlarına tekrar hayırlı olsun derken köyümüz de yapılan seçim geride birazda olsa olumsuz etki yapmış durumda.Her dönem ortaya çıkan olumsuzlukları görerek bir daha olmasın yarabbim diye dua ettik ama maalesef yine küskünlükler,hakaretler ve birçok olumsuz olaylar istemeyerekte olsa ortaya çıkmıştır.Ben şahsen bu durumdan rahatsız olmuyor değilim ama beni en çok üzen bir diğer olayda akrabaların birbiriyle küs olması basit bir seçim yüzünden konuşmamalarıdır.Lütfen sevgili hemşerilerim gelin bu geleneği artık bozalım ve kardeşçe birbirimizi üzmeden herşeyi halledelim.Beni burda yanlış anlamanızı istemiyorum.İnsanlar bize belki küs olarak hakaret ederek yaklaşıyor olabilir ama biz lütfen peygamberimizi örnek alarak iyiliğede kötülüğede iyilikle güler yüzle karşılık verelim.Seçimde hem kazanan oturuyor maaşını alıyor.Biz ise yine aynı devam ediyoruz üstüne belki insanlara davranışımız değişerek zararlı bile çıkıyoruz.Ama özellikle son seçim darbeyi akrabalara vurdu birçok akraba hısım birbiriyle dargın.Tekrar diyorum beni yanlış anlamayın bu site bezgelilerin sitesi bezgeliler dışında bu siteye giriş hemen hemen olmuyor demeyin murat sarıkaya köyümüzü yanlış tanıtıyor diye.Köyümüz yanlış değilki yanlış tanıtıyım.Sadece olmaması gerekeni kibarca size izah etmeye çalışıyorum.İnşallah herşey daha güzel olur sevgi ve saygılarımla.HERŞEYİN EN GÜZELİ BEZGELİLER İÇİN OLSUN.(YEDİTEPE EKSPRES)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder